Ultima actualizare 08/01/2019
Serviciul Buget și Contabilitate
Prezentarea activităţii biroului:
- elaborarea şi execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al Municipiului Odorheiu Secuiesc;
- coordonarea din punct de vedere financiar-bugetar a insituţiilor subordonate şi a societătilor la care unitatea administrativ teritoriala este actionar/asociat;
- conducerea evidenţei patrimoniului public şi privat al Municipiului Odorheiu Secuiesc;
- conducerea evidenţei financiare şi contabile în vederea întocmirii tuturor raportărilor periodice specifice;
- conducerea evidenţei datoriei publice locale a Municipiului Odorheiu Secuiesc .
- Întocmeşte contul de încheiere a exerciţiului bugetar şi îl supune aprobării Consiliului Local.
- În execuţia cheltuielilor bugetare asigură execuţia următoarelor etape: angajare, lichidare, ordonanţare.
- Monitorizează cheltuielile de personal pentru Municipiul Odorheiu Secuiesc , şi instituţiile subordonate Consiliului Local.
- darea de seamă lunară şi trimestrială centralizată pentru capitolul bugetar ,,Învăţământ”.
- Întocmeşte cereri de deschidere de credite bugetare şi dispoziţii bugetare pentru municipalitate şi pentru instituţiile subordonate Consiliului Local.
- Întocmirea şi înregistrarea în contabilitate a documentelor care stau la baza notelor contabile, în mod sistematic şi cronologic;
- Înregistrarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar în contabilitate;
- Urmărirea şi verificarea viramentelor bancare;
- Urmărirea şi verificarea registrului de casă.
- plata cheltuielilor aparatului propriu şi unităţii administrativ-teritoriale Municipiul Odorheiu Secuiesc
- evidenţa transferurilor şi finanţărilor efectuate de la bugetul local
- operaţiunile derulate prin conturi deschise la băncile comerciale, în lei şi în valută
- evidenţa datoriilor, creanţelor
- reflectarea în evidenţa contabilă a veniturilor şi cheltuielilor realizate, prin intermediul conturilor de execuţie bugetară,
- întocmeşte şi semnează ordinele de plată pentru Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, pentru plăţile specifice trezoreriei şi a celor efectuate prin băncile comerciale (interne şi externe), asigurând verificarea documentelor justificative prin care se dispun plăţi şi încadrarea lor în limita disponibilităţilor de credite bugetare deschise, sau a disponibilităţilor de fonduri, după caz;
- întocmeşte şi semnează ordinele de plată pentru Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, pentru compensările, restituirile, regularizările din conturile corespunzătoare de venituri ale bugetului local;
- exercită controlul financiar preventiv propriu din partea Serviciului Contabilitate, prin persoanele împuternicite prin dispoziţie a Primarului;
- realizează elaborarea lunară, trimestrială şi anuală a conturilor de execuţie bugetară, aferente fiecărui buget, şi a situaţiilor financiare ale Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc ;
Program de lucru
Luni – 10.00 – 14.00
Marți – 10.00 – 14.00
Miercuri – 10.00 – 14.00
Joi – 10.00 – 14.00
Vineri – 10.00 – 14.00
Data actualizării:
08.01.2019.