Utolsó frissítés 2022/04/20
#Piaci szolgáltatások
Prestări servicii la piața agroalimentară cu o persoană
Cod CPV: 75200000-8 Prestări servicii pentru comunitate (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea serviciilor pentru funcționarea pieței agroalimentare din Municipiul Odorheiu Secuiesc.
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 36.800,00 lei pentru perioada 01.05.2022-31.12.2022., cu posibilitatea de prelungire pe anul 2023 cu max. patru luni, în valoare de 18.400,00 lei, adică în total 55.200,00 lei.
Condiţii contract: Conform caietului de sarcini.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Prestări servicii la piața agroalimentară cu o persoană”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 29.04.2022 ora 12:00 ”. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor.
Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 29.04.2022 ora 12:00. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract.
Propunerea tehnică va fi prezentată în așa fel încât să detalieze și să demonstreze îndeplinirea tuturor cerințelor din caietul de sarcini.
Propunerea financiară se întocmește în lei fără TVA. Prezentarea propunerii financiare trebuie să fie elaborată astfel, încât să cuprindă valoarea lunară pentru prestația efectuată.
Alăturat propunerii financiare se vor depune Certificatul de atestare fiscală emis de Direcția Generală a Finanțelor Publice Teritoriale și Certificatul Fiscal privind impozitele și taxele. Operatorul economic nu va fi exclus din procedura de încheiere a contractului dacă cuantumul impozitelor, taxelor şi contribuţiilor datorate şi restante la bugetul general consolidat este mai mic de 10.000 lei (art. 166 alin. (2) din Legea 98/2016, versiunea consolidată).
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:29.04.2022 ora 9:00.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1286688
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau ilyes.dorottya@udvarhely.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări. Anunțul și documentația de atribuire este publicat și pe www.udvarhely.ro în secțiunea achiziții publice.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1286688
Atentie! Caietul de sarcini inițial a fost modificat și la elaborarea ofertelor va fi luat în considerare cel nou atasat.
Adatok:
Közbeszerzés megrendelője
Serviciul public de gospodarire a domeniului public si privat
Közbeszerzés típusa
#Piaci szolgáltatások
Kiírás dátuma
2022. ápr. 19.
Az árajánlatok benyújtásának határideje:
2022. ápr. 29. 09:00
Letölthető dokumentumok:
CAIET DE SARCINI Letöltés
Frissítés dátuma:
2022.04.20.