Utolsó frissítés 2020/07/15
#Informatikai szolgáltatás
Servicii de asistență IT
Cod CPV: 72610000-9 Servicii de asistență informatică (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea funcționării neîntrerupte și între parametrii normali al sistemului informatic existent, precum și dezvoltarea acestuia.
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 24.000 lei.
Condiţii contract: Conform caietului de sarcini.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Servicii de asistență IT”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 23.07.2020 ora 12:00 ”. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor.
Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 23.07.2020 ora 12:00. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract.
Fiecare ofertant va prezenta o singură ofertă. Oferta va cuprinde propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea financiară se va face atât pentru o unitate, cât și pentru valoarea totală, exprimată în lei fără TVA, respectiv cu TVA. Alăturat propunerii financiare se vor depune Certificatul de atestare fiscală emis de Direcția Generală a Finanțelor Publice Teritoriale și Certificatul Fiscal privind impozitele și taxele. Operatorul economic nu va fi exclus din procedura de încheiere a contractului dacă cuantumul impozitelor, taxelor și contribuțiilor datorate și restante la bugetul general consolidat este mai mic de 10.000 lei (art. 166 alin. (2) din Legea 98/2016, versiunea consolidată).
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:22.07.2020 ora 11:00
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau mihaly.zoltan@odorhei.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări. Anunțul și documentația de atribuire este publicat și pe www.udvarhely.ro în secțiunea achiziții publice.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1158425
Adatok:
Közbeszerzés megrendelője
Direcția de urbanism și evidența patrimonilui
Közbeszerzés típusa
#Informatikai szolgáltatás
Kiírás dátuma
2020. júl. 15.
Az árajánlatok benyújtásának határideje:
2020. júl. 22. 11:00
Letölthető dokumentumok:
Caiet de sarcini-Servicii de asistenta IT Letöltés
Frissítés dátuma:
2020.07.15.