Utolsó frissítés 2021/04/28
#Javítási és karbantartási munkálatokkal kapcsolatos szolgáltatás
Serviciu de reparare, verificare, întreținere și schimbare hidranți
Cod CPV: 50413200-5-9 Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de stingere a incendiului (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciu de reparare, verificare, întreținere și schimbare hidranților.
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 99.000 lei.
Condiţii contract: Conform caietului de sarcini.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Serviciu de reparare, verificare, întreținere și schimbare hidranți”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 10.05.2021 ora 14:00 ”. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor.
Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 10.05.2021 ora 14:00.Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract. Fiecare ofertant va prezenta o singură ofertă care va cuprinde propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi prezentată în așa fel încât să detalieze și să demonstreze îndeplinirea tuturor cerințelor din caietul de sarcini. Prezentarea propunerii financiare trebuie să fie elaborat astfel încât să cuprindă valoarea pentru prestația efectuată, unitară și totală exprimată în lei fără TVA, conform tabelul din caietul de sarcini.
Alăturat propunerii financiare se vor depune Certificatul de atestare fiscală emis de Direcția Generală a Finanțelor Publice Teritoriale și Certificatul Fiscal privind impozitele și taxele locale. Operatorul economic nu va fi exclus din procedura de încheiere a contractului dacă cuantumul impozitelor, taxelor şi contribuţiilor datorate şi restante la bugetul general consolidat este mai mic de 10.000 lei (art. 166 alin. (2) din Legea 98/2016, versiunea consolidată).
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:07.05.2021 ora 10:00
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau toaso.imre@odorhei.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1210929
Adatok:
Közbeszerzés megrendelője
Direcția urbanism și evidența patrimoniului
Közbeszerzés típusa
#Javítási és karbantartási munkálatokkal kapcsolatos szolgáltatás
Kiírás dátuma
2021. ápr. 28.
Az árajánlatok benyújtásának határideje:
2021. máj. 07. 10:00
Letölthető dokumentumok:
Caiet de sarcini-Servicii de verificare, schimbare, reparare si intretinere hidranti Letöltés
Frissítés dátuma:
2021.04.28.