Este actul de informare prin care autorităţile stabilesc cerinţele urbanistice care urmează să fie îndeplinite în funcţie de specificul amplasamentului și al lucrării proiectate, totodată stabileşte lista cuprinzând avizele/acordurile necesare în vederea autorizării;

Se solicită în cazurile următoare:

  • lucrări de construire, desființare, reconstruire, extindere (clădiri rezidențiale, industriale, căi de comunicații, rețele de instalații, rețele de utilități, garduri, amplasare firme, panouri publicitare, etc.)
  • amenajare teren (spații verzi, scuaruri publice, etc.)
  • schimbare de destinație
  • operațiuni notariale (dezmembrare teren, alipire teren, vânzare, cumpărare, etc.)
  • elaborare planuri urbanistice zonale

Pentru prelungirea Certificatului de Urbanism  se depune o cerere separată cu 15 zile calendaristice înaintea expirării termenului de valabilitate.

ACTE NECESARE PENTRU OBȚINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM

  • cerere tip
  • act de identitate al proprietarului/certificat de inregistrare pentru persoane juridice
  • extrasul de Carte Funciară, nu mai vechi de 30 de zile
  • după caz – memoriu de prezentare, planuri de prezentare ale situației proiectate
  • plan de încadrare, plan de situație
  • dovada achitării taxei

Taxa este calculat în loc.

Se poate plăti electronic.

Data actualizării:
2019.01.23

Megjelenítés
112 Urgență

Odorheiu Secuiesc

Contactele de urgență

Site-ul a fost proiectat și dezvoltat de minic