Atribuţii principale:

  • Administrarea, gestionarea şi întreţinerea patrimoniului public şi privat de interes local al municipiului Odorheiu Secuiesc;
  • Asigurarea evidenţei cantitative şi valorice a bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat de interes local al municipiului Odorheiu Secuiesc;
  • Administrarea, gestionarea şi întreţinerea utilajelor şi a mobilierului stradal,
  • Administrarea parcărilor cu plată
  • Administrarea reţelei de drumuri publice din municipiu; reparații drumuri
  • Realizarea amenajărilor rutiere în scopul determinării pietonilor şi conducătorilor de vehicule să respecte semnalizările rutiere;
  • Împreună cu poliţia rutieră, aplică şi instalează mijloacele de semnalizare rutieră, echipamente şi amenajări rutiere destinate siguranţei circulaţiei;
  • Realizarea de marcaje rutiere;
  • Repararea şi montarea plăcuţelor denumire stradală;
  • Întreţinerea şi coordonarea reparaţiilor semafoarelor, executate pe bază de contract cu firme specializate;
  • Întreținere,  reparații drumuri, aprobare de închidere drumuri
  • activitatea de deszăpezire:îndepărtarea zăpezii şi preîntâmpinarea formării poleiului şi a gheţii;
  • Întreţinere spaţii verzi:                                                                                                                                                                                                                                                                                                          -Răspunde de amenajarea , întreţinerea si curăţirea spaţiilor verzi , aflate în întreţinerea Primăriei . Verifică şi recepţionează lucrările efectuate.                                                                          -Răspunde de defrişarea arborilor uscaţi, a arborilor periculoşi , luând în considerare propunerea comisiei desemnate pentru evaluarea stării de sănătate a arborilor. Pregăteşte actele necesare pentru efectuarea lucrărilor de tăiere ( marcare, punere în valoare, după caz aprobare de la Agenţia de Protecţia Mediului ) .                                                                                                  –  Întocmeşte programul anual de plantare material dendrologic , floricol.                                                                                                                                                                                                           – Acordă consultanţă pentru asociaţiile de proprietari cu privire la întreţinerea spaţiilor verzi şi organizează programe de plantare.
  • evaluarea cererilor de tăiat arbori/arbuști
  • Organizarea activității de combatere dăunători ( ţânţari, căpuşe) în spaţiile verzi .
  • Administrarea WC-urilor publice;
  • Coordonarea activităţilor privind intervenţiile – utilajele, forţă de muncă- în cazul calamităţilor naturale (inundaţii, cutremuri) ;
  • Răspunde pentru funcţionarea adăpostului de câini fără stăpân, achiziţionează serviciul pentru neutralizarea deşeurilor animaliere şi pentru asistenţă sanitar veterinară ,întocmeşte contracte . Achiziţionează hrana de animale.
  • Organizează activitatea prestată de persoanele care beneficiază de ajutor social ,
  • Supravegherea executării sancţiunii prestării unei activităţi în folosul comunităţii
  • ține evidența persoanelor  care prestează muncă în folosul comunităţii, stabilirea muncii de executat, monitorizarea și recepționarea  muncii prestate, respectiv ține legătura cu autoritățile abilitate
  • Corespondența prin aplicația UdvarhelyMa
  • Administrarea bazelor sportive aflate în proprietatea municipiului pentru care nu există contracte de dare în administrare
  • Administrarea pieţelor:oborului de animale, a pieței talcioc şi pieței agro-alimentare
Program de lucru

Luni  10,00-13,00

Marți 10,00-13,00

Miercuri 9,00-12,00

Joi 9,00-16,00

Vineri-

Data actualizării:
2018.12.19

Megjelenítés
112 Urgență

Odorheiu Secuiesc

Contactele de urgență

Site-ul a fost proiectat și dezvoltat de minic