Ultima actualizare 31/01/2023
Serviciul Patrimoniu și Administrativ Gospodăresc
Atribuțile principale al Serviciului Patrimoniu și Administrativ Gospodăresc
- Îndeplinește toate obligațiile stabilite de consiliul local privind evidența și administrarea terenurilor și bunurilor imobiliare
- Ține evidența clădirilor și suprafeţelor de teren aparţinătoare domeniului public şi privat al Municipiului.
- Întocmește materiale privind identificarea, delimitarea, evaluarea și intabularea imobilelor aparținând domeniului public și privat al Municipiului Odorheiu Secuiesc
- Pregătește documentația pentru contracte de închiriere și concesiune pentru terenurile si spatii publice și private.
- Încheie contractele de închiriere sau concesiune pentru terenuri
- Încheie contractele de închiriere sau concesiune pentru spații
- Întocmește situația veniturilor planificate din chirii și redevențe cu scopul includerii în proiectul de buget local detaliat la venituri pe capitole și subcapitole pentru anul care urmează.
- Întocmeşte necesarul planului de achiziții
- Asigură gestionarea tuturor bunurilor mobile şi imobile aparţinătoare municipiului
- Asigură încheierea contractelor pentru utilități, lumină, apă, canalizare, gaz şi asigură decontarea acestor prestări.
- Asigură încheierea contractelor pentru diverse prestări de servicii și lucrări de întreținere și funcționare
- Asigură întreţinerea, funcţionarea locuinţelor de oaspeţi și protocol.
- Organizează şi asigură condiţiile necesare recrutărilor
- Coordonează şi controlează efectuarea curăţeniei în birouri şi celelalte încăperi şi spaţii aferente primăriei.
- Contribuie la recepţia lucrărilor de reparații și întreținere efectuate privind patrimoniul Municipiului Odorheiu Secuiesc.
- Efectuează inventarieri periodice
- Asigura funcționarea normala a sistemului informatic și a echipamentelor IT la nivelul primăriei, funcționarea sistemului informatic integral și a sistemului de comunicații.
- Evidențierea și administrarea fondului locativ de stat preluat de S.C. URBANA S.A.
Program de lucru
Birouri: 128-247
Program de lucru cu publicul
Biroul 128, etajul întâi: administrarea contractelor de închiriere a terenurilor și clădirilor aflate în proprietatea Municipiului Odorheiu Secuiesc
Luni – Joi: 8:00 – 13:00
Personal:
Șef serviciu György Lehel
Colegi









Data actualizării:
31.01.2023.