Ultima actualizare 06/05/2022
Serviciul Dezvoltare
Atribuţiile principale ale Serviciului
- Elaborarea în termen şi cu conţinut corespunzător a analizelor, informărilor, rapoartelor de specialitate, propunerilor de acte administrative şi a altor lucrări elaborate în domeniile de care răspund, cu respectarea metodologiilor specifice aprobate în acest sens,
- Rezolvarea în termen, cu respectarea legislaţiei în vigoare a cererilor, reclamaţiilor, sesizărilor, propunerilor şi a altor documente de corespondenţă repartizate spre soluţionare structurii,
- Coordonarea/participarea, elaborarea/actualizarea de strategii şi programe de dezvoltare durabilă a oraşului pe termen scurt, mediu şi lung,
- Încadrarea proiectelor de dezvoltare a Municipiului Odorheiu Secuiesc în strategiile locale, judeţene, regionale, naţionale şi europene,
- Coordonarea elaborării de planuri de acţiune pentru implementarea de strategii, monitorizarea şi evaluarea implementării strategiilor/programelor,
- Asigurarea relației cu publicul în domeniul de activitate,
- Participarea la schimburi de experienţă în regiuni din ţară şi străinătate în vederea prezentării şi promovării unor programe de dezvoltare,
- Coordonarea implementării programelor derulate în cooperare cu alte instituţii, la care Municipiul Odorheiu Secuiesc este partener,
- Coordonează colaborarea administraţiei locale cu organizaţiile societăţii civile şi organizaţiile neguvernamentale în vederea implementării programelor realizate în parteneriat cu aceştia,
- Identifică şi stabileşte oportunităţile de parteneriat cu organizaţii, asociaţii, reţele internaţionale.
Personal:
SEF SERVICIU
Puskás Emese ContactColegi




Data actualizării:
06.05.2022.