Începând cu 1 iulie, se poate solicita doar noul card electronic de identitate

Potrivit notificării Ministerului Afacerilor Interne, începând de mâine, 1 iulie 2025, doar cartea electronică de identitate va putea fi solicitată și în Odorheiu Secuiesc. Odată cu introducerea noului document, se modifică și procesul de deservire a cetățenilor, precum și programul de funcționare al biroului de evidență a populației.
Pentru programări, trebuie accesat portalul național dedicat: https://hub.mai.gov.ro/. Aici trebuie selectată opțiunea pentru solicitarea cărții electronice de identitate, apoi biroul din Odorheiu Secuiesc. Sistemul va afișa automat zilele disponibile pentru programare.
Programul de lucru al biroului de evidență a populației se modifică după cum urmează:
SOLICITAREA CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE:
- luni, marți și miercuri: între orele 8:00–13:00
- joi: 8:00–13:00 și 14:00–15:00
- vineri: 8:00–12:00
ELIBERAREA CĂRȚILOR DE IDENTITATE EMISE:
- luni, marți și miercuri: 13:00–15:00
- joi: 14:00–16:00
- vineri: 12:00–13:00
Fără programare prealabilă, biroul primește în continuare cereri pentru:
- vize de flotant (reședință temporară),
- cărți de identitate provizorii,
- alte documente administrative.
