Secretar general al municipiului

Departamente

Serviciu juridic, arhivare, informare si relații publice

Serviciul Juridic și Administrativ al Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc este dedicat gestion...

person Tamás Izabella

Serviciu agricol si fond locativ

SERVICIU AGRICOL Activități principale: - Gestionarea registrului agricol, eliberarea adeverințelor ...

person Sándor Alpár
mail_outline office@udvarhely.ro

Organizarea și păstrarea documentelor în arhiva special amenajată, conform legislației în vigoare.

Asigurarea și coordonarea activității de arhivare la nivelul instituției.

Compartimentul nostru gestioneaző corespondența primăriei, asigurând evidența și distribuirea eficientă a documentelor, precum și accesul la informațiile de interes public

Activități legate de convocarea ședințelor Consiliului Local al Municipiului Odorheiu Secuiesc: asigurarea activității de convocare a ședințelor, întocmirea proceselor verbale ale ședințelor Consiliului Local, pregătirea și înregistrarea proiectelor de hotărâri, finalizarea, comunicarea și publicarea hotărârilor Consiliului Local al Municipiului Odorheiu Secuiesc.

Activități legate de ședințele comisiilor de specialitate: Organizarea ședințelor comisiilor de specialitate și îndeplinirea anumitor atribuții legate de domeniile lor de activitate.

Dispozițiile Primarului: Înregistrarea și comunicarea Dispozițiilor emise de Primarul Municipiului Odorheiu Secuiesc.

Alegeri și alte evenimente: Organizarea și desfășurarea alegerilor locale, alegerilor pentru Camera Deputaților și Senat, referendumurilor și recensămintelor, precum și a activităților conexe.

SERVICIU AGRICOL ŞI FOND LOCATIV      

  SERVICIU AGRICOL

  Activități principale:

-  Gestionarea registrului agricol, eliberarea adeverințelor și certificatelor, participare la recensământul agricol și recensământul populației;

-  Aplicarea Legii Fondului Funciar: reconstituirea/constituirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor;

-  Înregistrare gratuită în cadastru și carte funciară a imobilelor;

-  Eliberare la cerere a atestatelor de producător / carnetelor de comercializare, necesare vânzării produselor agricole;

-  Vânzarea-cumpărarea terenurilor extravilane;

-  Aplicarea măsurilor de împiedicare a răspândirii a peștei porcine și a ambroziei;

-  Evidența pagubelor produse de animale sălbatice;

-  Gestionarea fondului forestier și pășunilor.

COMPARTIMENTUL FOND LOCATIV ŞI RELAŢIA CU ASOCIAŢII DE PROPRIETARI

Administrarea locuinţelor sociale şi Anl

    Activități principale:

-  Adjudecarea cererilor de locuinţe

-  Întocmirea listei de prioritate a cererii de locuinţe, efectuarea anchetei sociale

-  Propunerea listei de prioritate a cererii de locuinţe

-  Întocmirea hotărârilor consiliului local

-  Întocmirea şi încheierea contractelor de închiriere pentru suprafeţe cu destinaţia de locuinţă

-  Predarea locuinţelor pentru solicitanţi

-  Administrarea fluxului de schimbare şi predare a locuinţelor

-  Administrare permanentă