"Bizniszvitamin" – Afacere rapidă sau loialitate față de clienți?
#Educativ
Eveniment organizat de Harghita Business Center:
În lumea afacerilor, există o presiune constantă pentru a atrage noi clienți, parteneri și clienți. Majoritatea campaniilor de marketing, promoțiilor și strategiilor de vânzări susțin acest lucru: cât mai mulți potențiali clienți noi, cât mai multe prime achiziții.
Dar este aceasta cu adevărat cea mai bună direcție? Nu ar fi o soluție mai de succes și mai durabilă pe termen lung dacă ne-am baza pe loialitatea clienților existenți?
Achiziționarea de clienți este costisitoare, consumatoare de timp și niciodată un succes garantat. O afacere trebuie să concureze constant pentru atenția clienților, iar atunci când piața se saturează sau mediul economic devine mai puțin favorabil, atragerea de noi clienți poate deveni o provocare și mai mare. Între timp, clienții existenți, dacă sunt gestionați corespunzător, pot aduce venituri stabile, predictibilitate și oportunități de creștere pe termen lung.
Cum putem reține eficient clienții? Cum funcționează menținerea loialității clienților din perspectiva unei mici afaceri? Ce instrumente pot ajuta în acest sens și de ce este important să adoptăm mentalitatea "succesului clienților"?
Aceste întrebări vor primi răspuns în următoarea prezentare Bizniszvitamin a invitatei noastre, Jakabos Tünde, care, în calitate de lider regional al companiei de consultanță managerială Korn Ferry, are peste două decenii de experiență internațională în domeniul serviciilor profesionale și al dezvoltării relațiilor cu clienții.
Invitatul nostru va oferi exemple practice și soluții ușor de aplicat pentru micii antreprenori despre cum ar trebui să se bazeze strategia unei afaceri pe reținerea clienților.
https://www.facebook.com/photo...
Mai multe detalii